Genç Mustafa Kemal, Manastır Askerî İdadisi'ni de başarı ile bitirerek tarihinde İstanbul'da Harp Okulu'na girdi. 3 senelik başarılı bir Harbiye öğreniminden sonra 'de bu okulu Teğmen rütbesiyle bitirdi ve öğrenimine Harp Akademisi'nde devam etti. 1903 yılında Üsteğmen olmuştu. ...
Küçük Mustafa, Haziran 1887'de başladığı ilköğrenimine bir süre annesinin arzusuna uyarak Hafız Mehmet Efendi Mahalle Mektebi'nde devam etti. Fakat çok geçmeden babasının isteği ile Selanik'te çağdaş usullerle öğretim yapan Şemsi Efendi Mektebi'ne geçti ve ilkokulu burada bitirdi.
İlkokul öğrenimini Selanik'teki Şemsi Efendi İlkokulunda okudu . Devamında Selanik Askeri Rüştiyesi ( Ortaokul ) sonra ise Manastır askeri lisesinde eğitimine devam etti. Askeri okullarda eğitimini sürdürerek 1905 yılında kurmay yüzbaşı olarak askeri eğitimini tamamladı.
Yaşanan zorlu günlerin simgesi haline gelen Bandırma Vapuru o günlerin anısını yaşatmak amacıyla aslına uygun bir şekilde müze haline getirildi. Şu anda Bandırma Müzesi olarak Samsun'un Canik ilçesinde ziyaretçilerini beklemektedir.
SON YAZILAR
Amel defterini ne kapatır?
Death Note kaç filmi var?
Digitürk Tivibu Spor kaçıncı kanalda?
AFEL ve Perihel nedir?
Avea hat kaç ay sonra kapanır?
Dövüş horozu nasıl beslenir?
Erzurum Kale Camii nerededir?
C02 organik mi?
Bilgisayarın özellikleri nelerdir maddeler halinde?
Birkan Sokullu şu an kiminle evli?